10 фитнес тайни от дубльора на Тор
11.11.2013, 14:11
10 фитнес тайни от дубльора на Тор
За божествено тяло

Филмът "ТОР: Светът на мрака" вече е по кината, така че моментът е идеален да ви срещнем с човека, който играе Тор в сцените, в които Крис Хемсуърт се спича и от страх се оттегля. Точно така, става дума за неговия дубльор Боби Холънд Хантън. Пичът е дублирал и други филмови мъжаги - Крисчън Бейл в "Черният рицар: Възраждане", Райън Рейнолдс в "Зеленият фенер" и Даниел Крейг в "Спектър на утехата". Вижте неговите съвети за постигане на добър релеф и вид, подходящ за бог.

1. Блъскайте здраво

За да се превърна в Тор, ходех на фитнес два пъти на ден, седем дни в седмицата. За други филми, в които не трябва да съм толкова голям, просто си тренирам нормално по пет дни на седмица.

2. Бъдете олдскул

Предпочитам упражнения с тежестта на тялото. Например лицеви опори, набирания, коремни преси. Ако искам да изолирам определен мускул, взимам дъмбелите. А за кардио обикновено тичам на пътечка или плувам.

3. За да станете по-големи, вдигайте тежести

Трудно ми беше да постигна размерите на Крис Хемсуърт, защото той е много висок и доста добре сложен. Трябваха ми около девет месеца, през които вдигатх много тежести и приемах много протеини. Фокусирах се основно върху горната половина на тялото.

4. За да сваляте, избягвайте захарта

За филма с Даниел Крейг правих повече кръгови тренировки и се фокусирах върху здравословното хранене. Трябваше да намаля захарта и повечето плодове. Изяждах един-два банана след тренировка, или пък боровинки, но не всеки ден.

5. Отървете се от добавките и прахчетата

Обичам да ям истинска храна. Гледам да не взимам добавки и други разни прахчета. По-скоро ще си набавя протеини от пуйка или риба тон, въглехидрати от картофи и киноа и мазнини от авокадо и ядки.

1100267mademan.com

6. Развийте добри хранителни навици

Дневната си доза протеини взимам като редувам пуйка, риба тон и яйца. Това ми е станало навик.

7. Не пийте прекалено много

Пийвам си, когато има повод. Предпочитам водка.

8. Давайте си дни за чийтване

Обожавам и дните, в които чийтвам. Те са различни в зависимост от това какъв филм снимам. Обикновено в тях ям каквото си поискам. Тези дни са важни, защото раздвижват метаболизма.

9. Грижете се и за кожата си

С целия този грим, който ми слагат, кожата ми много бързо се изтощава. Абсолютно задължително е да се грижа за нея. Когато се прибера, веднага си почиствам лицето, а след това използвам подхранваща мъжка козметика.

10. Истина е: вие сте това, което ядете

Бих казал, че 85% от успеха е в храненето. Ако наистина успеете да се ограничавате и да се концентрирате в правилните часове на деня, в които да се храните и правилната храна, която да приемате, тренирането на мускулите постепенно ще стане второ по важност.

Източник: MadeMan

Сподели във:
Още от