Съвременните "космати" трендове вредят на Gillette

13.08.2018, 10:00

Продажбите на принадлежности за бръснене спадат драстично

   
 
Съвременните "космати" трендове вредят на Gillette

Не е тайна за никой, който се разхожда из градските улици, че светът е приел по-небрежни нагласи относно бръсненето на лицето. Говорим, разбира се, за масовата тенденция мъжът да си пуска брада. И докато това подхранва едни индустрии, други съвсем очаквано страдат.

Напоследък се наблюдава силен спад в продажбите на ръчни бръсначки и ножчета за бръсначки. В САЩ те са се понижили с цели 5,1%, а големи играчи на пазара като Gillette отчитат 24-процентно намаляване в собствените им продажби.

"Днес мъжете не биват съдени отрицателно, когато пропуснат бръснене - не се смятат за мързеливи или неуважителни", заявява за CNN Масмилиано Меноци, вицепрезидентът на Gillette North America.

Това означава, че компании като Gillette ще трябва да се адаптират към новите течения и да продават също така продукти за поддържане на брада. 

2086374

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ