Това, което Koenigsegg ще се опита да направи е да усъвършенства своите силови агрегати, за да може те да превъзхождат като динамика на електрическата Tesla Roadster. Според шефа на шведския производител Кристиан фон Кьонигсег, става дума за ускорението от 0 за 1,9 секунди.
Шведите планират да направят за моделите си силов агрегат от нов вид. В него ще влязат трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), електромотор и батерии Regera, както и двигател Freevalve без разпределителен вал и дроселна клапа.
Сега по-интересното: разходът е качен с 5%, но това ще доведе до добавяне на мощност до 1968 к.с. С помощта на електромотора мощността ще надхвърля 2000 к.с. (!!!), което ще позволи на хиперколата до развива скорост от 400 км/ч за 14 секунди.
Лудост някаква!